Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2012 11:31 - Кучето,най-добрия приятел на човека
Автор: raseidon93 Категория: История   
Прочетен: 1679 Коментари: 2 Гласове:
5




                              
image



Най-добрият приятел на човека

Не е чудно защо наричат кучето - „най-добрия приятел на човека”. Тяхната лоялност, интелигентност, отдаденост и привързаност са невероятно обогатяващи. За собствениците на кучета, нищо не може да се сравни с удоволствието от дългата разходка с най-добрия им приятел в свежа пролетна утрин; да се види радостта върху лицата им, когато дойде време за игра в близкия парк; или когато просто си почиват заедно у дом. И за цялата любов, която вложите, кучето ще ви възнагради десеторно.

Последните проучвания показват, че хората, които имат домашен любимец, обикновено са по-здрави и по-щастливи от тези, които нямат – и собствениците на кучета, естествено, не правят изключение. И така, защо кучетата са такива идеални домашни любимци?

  • Редовната разходка с кучето подобрява физическото състояние на стопанина.
  • Разходките увеличават социалното общуване – много хора се сприятеляват с другите собственици на кучета, които срещат по-често.
  • Разходките помагат и за намаляване на стреса и напрежението от ежедневието, като осигуряват ценно време прекарано с верен приятел.
  • Кучетата ни осигуряват чувство за емоционално благоденствие, благодарение на безусловната любов, която дават.
  • Собствениците на кучета като цяло имат по-силна имунна система, която им помага да избягват болестите.
  • Кучето помага на хората да се съвземат след лична травма, като например тежка загуба.
  • Собствениците на домашни любимиц обикновено са с по-ниско кръвно налягане.
  • Хората се възстановяват по-бързо от болести и са с по-висок процент на оцеляване след сърдечен удар, ако имат домашен любимец.
  • Децата, които имат домашен любимец отсъстват по-малко от училище вследствие на заболяване.

И освен всички тези сериозни ползи, кучетата са и много забавни! Те могат да те накарат да се смееш, особенно след ужасен ден, и са винаги до теб, когато имаш нужда от насърчителна прегръдка. А нищо не би могло да те развесели повече от това, да видиш кучето си как държи повода си в очакване, буйно върти опашка с изпълнен с възбуда поглед, готово за първата си разходка за деня.

                                                                  image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - Ние, хората, можем само да мразим като кучето – със сини пламъци в очите, но да обичаме като кучето, ние не можем. Йордан Радичков
11.01.2012 12:46

Прав е големият писател: никой, освен кучето, не може да ви даде повече обич, привързаност, вярност и всеотдайност. При това – без тънки сметки и почти безвъзмездно. И при това - без край и ... докрай...Не са малко и случаите, когато и двамата – стопанина и кучето му - загиват заедно: при пожари, природни бедствия и други извънредни обстоятелства.
Кучето ви обича и ви е вярно при всякакви обстоятелства. То не се интересува, млад ли сте или стар, мъж, жена или дете сте, грозен ли сте или хубавец /хубавица/, беден ли сте или богат, здрав или болен, щастлив или нещастен, щедър или скъперник. Не се интересува от вашата националност, раса, етнос, религия. А от партийната ви принадлежност - хептен. В това отношение неговата толерантност е безгранична..
Не познава завистта, подлостта, измамата, изневярата, двуличието, предателството, високомерието, користта.
Не познава лошото настроение, апатията, скуката. Винаги готово за екшън и авантюра – за игри, надбягване, спорт, пътешествия, приключения, като форсиране на реки, катерене в планината и др.
И всичко това – за коричка хляб и паничка вода.
цитирай
2. анонимен - Един стопанин който обича кучето си
24.02.2012 01:19
1. Моят живот трае до 10-15 години. Всяка раздяла с теб ми причинява тъга, помисли си, преди да ме вземеш.
2. Обичай ме такова, каквото съм, защото ти си ме избрал, аз нямам възможност да избирам приятелите и господаря си.
3. Дай ми време да разбера какво искаш от мен, когато ме възпитаваш. Преди да ми се скараш, изпитай себе си - може би аз не разбирам какво искаш от мен.
4. Обичаш ли ме, аз живея от твоята любов.
5. Недей да ми се сърдиш и наказваш. Ти работиш, имаш приятели и развлечения, а аз имам само теб.
6. Приказвай ми! Може би ще ти се стори, че не те разбирам, но аз зная какво мислиш и чувстваш.
7. Знай, че аз не забравям как се постъпва с мен.
8. Помисли, преди да ме удариш, защото и аз мога да те ухапя, но няма да направя това.
9. Не ме вземай като играчка докато съм малък и сладък, а като порасна да ме изхвърлиш, защото моята любов към теб е вечна.
10. Грижи се за мен, когато остарея, остана без зъби, оглушея или престана да ходя - старостта е еднаква за всички.
11. Изпрати ме по моя последен път. Недей да казваш "аз не мога да направя това" - с теб всичко ми е леко. Нека това бъде отплата за моята вярност и нашата красива младост.
12. Когато вече ме няма, недей да тъгуваш, а си вземи друго куче и го обичай така, както си обичал мен.
Твоето куче
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raseidon93
Категория: Забавление
Прочетен: 44687
Постинги: 22
Коментари: 14
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930